The Ruins Of The World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het geweldige leven op Mars blijkt helemaal niet zo fantastisch te zijn. De leiders hebben grootse plannen met de mensheid.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Myliseé Daria Grice

Ga naar beneden 
+2
Emmelya
Myliseé
6 plaatsers
AuteurBericht
Myliseé
Amateur
Amateur
Myliseé


Aantal berichten : 90
Status op aarde. : 100
Registratiedatum : 21-12-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Naar de Aarde gestuurd omdat: haar ouders beide iets hebben gedaan wat niet mocht. Zij is daarom met de titel 'duivelskind' naar de aarde gestuurd.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyvr dec 21, 2012 7:09 am

Volledige naam: Myliseé Daria Grice.
Roepnaam: Lizzy, Mylie of Liz.
Geslacht: Vrouwelijk.
Leeftijd: 18 jaar.
Lengte: Ze is een klein meisje voor haar leeftijd, namelijk 167 centimeters groot.
Gewicht: 56 kilo's zwaar. 56,3 om precies te zijn.
Haarkleur: Ze heeft momenteel bruin haar, maar door de zon word het vaak wel lichter.
Huidstint: Mylie heeft een bleke huid, ze krijgt best wel lastig een zomers tintje maar als ze er een heeft dan heeft ze een caramel kleurige huid.
Oogkleur: Ze heeft groen/bruine ogen. Sommige zeggen met gouden spikkeltjes, maar die kan zij niet ontdekken...
Partner: Momenteel geen.

Kinderen: Wil ze niet.
Huisdier(en): Een klein konijntje genaamd Angel;
Spoiler:
Zwaktes: Eenzaamheid. Ze kan ook niet omgaan met kritiek, het raakt haar en blijft in haar hangen alsof ze een soort prikbord is en de kritieken als briefjes er op zijn geprikt. Ook voelt ze zich snel aangevallen door haar omgeving, dat heeft deels met de kritiek te maken. Ze kan de kritiek en dingen geen plekje geven maar kan haar zwaktes wel bedwingen.
Vrees voor: Falen, als ze faalt kan ze zich zelf niet vergeven. Dat háát ze.
Verlanging naar: Trouwe vriendschap, een liefde voor het leven. Mensen om zich heen.
Uiterlijk: Myliseé is een redelijk dun meisje met een zandloper figuur. Haar schouders zijn redelijk breed daar door en ze heeft redelijk lange benen. Ze is dol op haar figuur en pronkt er graag mee, ook al is ze er af en toe toch een beetje onzeker door. Is alles wel perfect? Moet ze dat nog weg werken en dat nog wat losser?
Ze heeft kort haar. Net tot iets over haar borst, het is heel dik. Meestal heeft ze het los en hangt het krullend over haar schouders.

Karakter: Eigenlijk is ze een egoïst. Ze wil éérst zelf het beste voor haar zelf en degene van wie ze houdt en DAN pas de andere. Maar ze is ook een onhandig meisje dat daarom erg voorzichtig is. Er kan zomaar iets uitfloepen bij haar wat ze beter niet had kunnen zeggen. Hier door heeft ze vaak problemen maar ze probeert er een beetje op te letten waardoor het steeds minder word.
Achtergrond: Ze heeft eigenlijk een dood normaal leventje gehad. Moeder, vader, broertje en twee zusjes. Tot ze 8 jaar was. Toen veranderde alles. Haar moeder ging vreemd en haar vader kwam in de gevangenis vanwege een schietpartij. Zij, haar broertje en haar twee zusjes werden duivelskinderen genoemd. Daarom zijn ze naar De Aarde gestuurd. Haar broertje en d'r zusjes zijn al meteen gestorven door een ziekte die ze kregen. Zij was alleen verder gegaan.
Familie:
Zoals ik al zei: Vader, moeder, broertje en d'r twee zusjes. Haar vader en moeder waren uit elkaar gegaan en haar broertje en zusjes meteen gestorven toen zij aankwamen op de aarde. Haar broertje was 6 jaar toen hij stierf en haar zusjes, een tweeling, 7 jaar.


Laatst aangepast door Myliseé op za dec 22, 2012 2:38 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmelya
Vechter
Vechter
Emmelya


Aantal berichten : 129
Status op aarde. : 145
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 17
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze opstandig was en zich aan geen enkele regel wilde houden.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyvr dec 21, 2012 10:15 am

Waarom doet jou persoonsfoto me zo aan Kirsten Stewart denken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Myliseé
Amateur
Amateur
Myliseé


Aantal berichten : 90
Status op aarde. : 100
Registratiedatum : 21-12-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Naar de Aarde gestuurd omdat: haar ouders beide iets hebben gedaan wat niet mocht. Zij is daarom met de titel 'duivelskind' naar de aarde gestuurd.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyvr dec 21, 2012 10:30 am

Emmelya schreef:
Waarom doet jou persoonsfoto me zo aan Kirsten Stewart denken?
omdat ik deze foto onder het kopje 'me' vandaan heb en dat meisje leek super veel op haar maar ze was veel jonger?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmelya
Vechter
Vechter
Emmelya


Aantal berichten : 129
Status op aarde. : 145
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 17
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze opstandig was en zich aan geen enkele regel wilde houden.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyvr dec 21, 2012 11:09 am

Myliseé schreef:
Emmelya schreef:
Waarom doet jou persoonsfoto me zo aan Kirsten Stewart denken?
omdat ik deze foto onder het kopje 'me' vandaan heb en dat meisje leek super veel op haar maar ze was veel jonger?

oke XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally
Amateur
Amateur
Sally


Aantal berichten : 65
Status op aarde. : 73
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 18
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze vermoordde iemand van de Leiders nadat deze haar trachtte te verkrachten.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyvr dec 21, 2012 12:46 pm

Volgens mij is het gewoon een jongere Kristen Stewart.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Myliseé
Amateur
Amateur
Myliseé


Aantal berichten : 90
Status op aarde. : 100
Registratiedatum : 21-12-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Naar de Aarde gestuurd omdat: haar ouders beide iets hebben gedaan wat niet mocht. Zij is daarom met de titel 'duivelskind' naar de aarde gestuurd.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyvr dec 21, 2012 12:47 pm

Sally schreef:
Volgens mij is het gewoon een jongere Kristen Stewart.. xD
ja maar ik ben boos ik kan die tumblr niet meer vinden tussen al de 200 tumblrs die ik heb gevolgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira
Alfa
Keira


Aantal berichten : 88
Status op aarde. : 109
Registratiedatum : 16-11-12

Character sheet
Leeftijd: 22
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze was onhandelbaar en erg sadistisch. Ook hield ze té erg van het andere geslacht en kan je dus ontdekken waarom ze naar de Aarde is gestuurd.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyvr dec 21, 2012 10:45 pm

Graag de foto in een spoiler en misschien nog een paar zwaktes. Dan is ze goedgekeurd. Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ruinsoftheworld.actieforum.com
Sophil
Nieuweling
Nieuweling
Sophil


Aantal berichten : 24
Status op aarde. : 30
Registratiedatum : 20-12-12

Character sheet
Leeftijd: 20
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze was tegen de autocratie op Mars, en weigerde haar leven daar te accepteren.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyvr dec 21, 2012 10:59 pm

WOW. Mijn ogen zijn ook bruin groen met gouden spikkels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmelya
Vechter
Vechter
Emmelya


Aantal berichten : 129
Status op aarde. : 145
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 17
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze opstandig was en zich aan geen enkele regel wilde houden.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyvr dec 21, 2012 11:57 pm

Wat gebeurt er eigenlijk met dat konijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophil
Nieuweling
Nieuweling
Sophil


Aantal berichten : 24
Status op aarde. : 30
Registratiedatum : 20-12-12

Character sheet
Leeftijd: 20
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze was tegen de autocratie op Mars, en weigerde haar leven daar te accepteren.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyza dec 22, 2012 12:00 am

Ik zou inderdaad uitkijken met dat konijn. Menig personages snakken naar voedsel straks, en het konijn kan geroofd worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmelya
Vechter
Vechter
Emmelya


Aantal berichten : 129
Status op aarde. : 145
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 17
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze opstandig was en zich aan geen enkele regel wilde houden.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyza dec 22, 2012 12:06 am

Sophil schreef:
Ik zou inderdaad uitkijken met dat konijn. Menig personages snakken naar voedsel straks, en het konijn kan geroofd worden.

Dat bedoel ik dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn
Alfa
Flynn


Aantal berichten : 60
Status op aarde. : 76
Registratiedatum : 19-12-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Naar de Aarde gestuurd omdat: Men vond het toch vervelend dat ze hem steeds met een ander meisje betrapten.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyza dec 22, 2012 12:09 am

Flynn eet graag konijntjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmelya
Vechter
Vechter
Emmelya


Aantal berichten : 129
Status op aarde. : 145
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 17
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze opstandig was en zich aan geen enkele regel wilde houden.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyza dec 22, 2012 12:10 am

Flynn schreef:
Flynn eet graag konijntjes.


JA OMFG EET HAAR KONIJN DAN ZIJN WE DAAR OOK WEER VANAF <3333
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn
Alfa
Flynn


Aantal berichten : 60
Status op aarde. : 76
Registratiedatum : 19-12-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Naar de Aarde gestuurd omdat: Men vond het toch vervelend dat ze hem steeds met een ander meisje betrapten.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyza dec 22, 2012 12:12 am

Emmelya schreef:
Flynn schreef:
Flynn eet graag konijntjes.


JA OMFG EET HAAR KONIJN DAN ZIJN WE DAAR OOK WEER VANAF <3333

JA OMG NOMNOMNOM.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmelya
Vechter
Vechter
Emmelya


Aantal berichten : 129
Status op aarde. : 145
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 17
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze opstandig was en zich aan geen enkele regel wilde houden.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyza dec 22, 2012 12:14 am

Flynn schreef:
Emmelya schreef:
Flynn schreef:
Flynn eet graag konijntjes.


JA OMFG EET HAAR KONIJN DAN ZIJN WE DAAR OOK WEER VANAF <3333

JA OMG NOMNOMNOM.

Ik eis dat je deelt met Ems.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn
Alfa
Flynn


Aantal berichten : 60
Status op aarde. : 76
Registratiedatum : 19-12-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Naar de Aarde gestuurd omdat: Men vond het toch vervelend dat ze hem steeds met een ander meisje betrapten.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyza dec 22, 2012 12:14 am

Emmelya schreef:
Flynn schreef:
Emmelya schreef:
Flynn schreef:
Flynn eet graag konijntjes.


JA OMFG EET HAAR KONIJN DAN ZIJN WE DAAR OOK WEER VANAF <3333

JA OMG NOMNOMNOM.

Ik eis dat je deelt met Ems.

Flynn zal delen met Ems want hij is ook trots dat ze door haar gespam Amateur is. (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmelya
Vechter
Vechter
Emmelya


Aantal berichten : 129
Status op aarde. : 145
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 17
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze opstandig was en zich aan geen enkele regel wilde houden.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyza dec 22, 2012 12:15 am

Flynn schreef:
Emmelya schreef:
Flynn schreef:
Emmelya schreef:
Flynn schreef:
Flynn eet graag konijntjes.


JA OMFG EET HAAR KONIJN DAN ZIJN WE DAAR OOK WEER VANAF <3333

JA OMG NOMNOMNOM.

Ik eis dat je deelt met Ems.

Flynn zal delen met Ems want hij is ook trots dat ze door haar gespam Amateur is. (aa)

Huh, hoezo amateur?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn
Alfa
Flynn


Aantal berichten : 60
Status op aarde. : 76
Registratiedatum : 19-12-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Naar de Aarde gestuurd omdat: Men vond het toch vervelend dat ze hem steeds met een ander meisje betrapten.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyza dec 22, 2012 12:16 am

Emmelya schreef:
Flynn schreef:
Emmelya schreef:
Flynn schreef:
Emmelya schreef:
Flynn schreef:
Flynn eet graag konijntjes.


JA OMFG EET HAAR KONIJN DAN ZIJN WE DAAR OOK WEER VANAF <3333

JA OMG NOMNOMNOM.

Ik eis dat je deelt met Ems.

Flynn zal delen met Ems want hij is ook trots dat ze door haar gespam Amateur is. (aa)

Huh, hoezo amateur?

Je rang. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmelya
Vechter
Vechter
Emmelya


Aantal berichten : 129
Status op aarde. : 145
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 17
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze opstandig was en zich aan geen enkele regel wilde houden.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyza dec 22, 2012 12:17 am

Flynn schreef:
Emmelya schreef:
Flynn schreef:
Emmelya schreef:
Flynn schreef:


JA OMG NOMNOMNOM.

Ik eis dat je deelt met Ems.

Flynn zal delen met Ems want hij is ook trots dat ze door haar gespam Amateur is. (aa)

Huh, hoezo amateur?

Je rang. xd

omg Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Myliseé
Amateur
Amateur
Myliseé


Aantal berichten : 90
Status op aarde. : 100
Registratiedatum : 21-12-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Naar de Aarde gestuurd omdat: haar ouders beide iets hebben gedaan wat niet mocht. Zij is daarom met de titel 'duivelskind' naar de aarde gestuurd.

Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Emptyza dec 22, 2012 2:08 am

iedereen die mijn knijn wilt stelen gaat eraan kusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Myliseé Daria Grice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Myliseé Daria Grice   Myliseé Daria Grice Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Myliseé Daria Grice
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Ruins Of The World :: Informatie :: Personages-
Ga naar: