Het geweldige leven op Mars blijkt helemaal niet zo fantastisch te zijn. De leiders hebben grootse plannen met de mensheid.

IndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Ja ehm vraagje

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Emmelya
Vechter
Vechter

Aantal berichten : 129
Status op aarde. : 145
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 21

Character sheet
Leeftijd: 17
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze opstandig was en zich aan geen enkele regel wilde houden.

BerichtOnderwerp: Ja ehm vraagje   vr dec 21, 2012 9:24 am

Dus, vertel hoe ongeveer moet je precies beginnen? Want ik volg het niet helemaal en dat van dat meeten volg ik ook niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze opstandig was en zich aan geen enkele regel wilde houden.

BerichtOnderwerp: Re: Ja ehm vraagje   vr dec 21, 2012 9:26 am

O en dan ook nog, hoe zit dat met die rangen etc? Want er staat nu bij ongeveer iedereen nieuweling, maar hoe krijg je dat omhoog of..?
Profiel bekijken
Myliseé
Amateur
Amateur

Aantal berichten : 90
Status op aarde. : 100
Registratiedatum : 21-12-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Naar de Aarde gestuurd omdat: haar ouders beide iets hebben gedaan wat niet mocht. Zij is daarom met de titel 'duivelskind' naar de aarde gestuurd.

BerichtOnderwerp: Re: Ja ehm vraagje   vr dec 21, 2012 9:30 am

We beginnen in een bos, na ong. 2 post mag je pas beginnen met meeten. Maar hoe lang je daar door gaat mag je zelf weten denk ik?

Profiel bekijken
Myliseé
Amateur
Amateur

Character sheet
Naar de Aarde gestuurd omdat: haar ouders beide iets hebben gedaan wat niet mocht. Zij is daarom met de titel 'duivelskind' naar de aarde gestuurd.

BerichtOnderwerp: Re: Ja ehm vraagje   vr dec 21, 2012 9:33 am

maar hoe het zit met die ranken, geen idee!
Profiel bekijken
Eric
Nieuweling
Nieuweling

Aantal berichten : 10
Status op aarde. : 14

Character sheet
Leeftijd: 24
Naar de Aarde gestuurd omdat: hij toch net ietsje te vaak dingen weigerde te doen.

BerichtOnderwerp: Re: Ja ehm vraagje   vr dec 21, 2012 9:49 am

Volgens mij moet je je van die rangen niets aantrekken, gezien dat hoogstwaarschijnlijk met de hoeveelheid posts te maken heeft. Hoe meer posts je plaatst, hoe hoger je rang. Voor zover Margaux logisch kan nadenken en iets van sites weet.
Profiel bekijken
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Ja ehm vraagje   vr dec 21, 2012 9:51 am

Oké, allebei bedankt, ik geloof dat ik het nu snap I love you (omfg wat een geweldige smiley)
Profiel bekijken
Myliseé
Amateur
Amateur

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Ja ehm vraagje   vr dec 21, 2012 9:54 am

Eric schreef:
Volgens mij moet je je van die rangen niets aantrekken, gezien dat hoogstwaarschijnlijk met de hoeveelheid posts te maken heeft. Hoe meer posts je plaatst, hoe hoger je rang. Voor zover Margaux logisch kan nadenken en iets van sites weet.

AHHAHA
Profiel bekijken
Flynn
Alfa

Aantal berichten : 60
Status op aarde. : 76
Registratiedatum : 19-12-12

Character sheet
Naar de Aarde gestuurd omdat: Men vond het toch vervelend dat ze hem steeds met een ander meisje betrapten.

BerichtOnderwerp: Re: Ja ehm vraagje   vr dec 21, 2012 12:38 pm

1) we beginnen bij de beginmeet in het bos waar iedereen nieuw op aarde komt, of zo en 2) de meets zijn eigenlijk gewoon ontmoetingen tussen twee of meer mensen op een bepaalde plaats en 3) zoals de lieftallige Margaux zei: hoe meer posts, hoe hoger de rang. Dit betekent niet dat je nu moet gaan spammen, want dan maak ik gewoon 'noob' van je rang. (aa)
Profiel bekijken
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Ja ehm vraagje   vr dec 21, 2012 11:43 pm

Flynn schreef:
1) we beginnen bij de beginmeet in het bos waar iedereen nieuw op aarde komt, of zo en 2) de meets zijn eigenlijk gewoon ontmoetingen tussen twee of meer mensen op een bepaalde plaats en 3) zoals de lieftallige Margaux zei: hoe meer posts, hoe hoger de rang. Dit betekent niet dat je nu moet gaan spammen, want dan maak ik gewoon 'noob' van je rang. (aa)

1) Ik denk nog steeds de hele tijd dat je een jongen bent, maar oké dat van het beginnen snap ik nu. 2) En die spreek je dan af op het meetforumding? 3) Maar i kben toch al een noob, dus zoveel maakt dat niet uit ^^
Profiel bekijken
Flynn
Alfa

Character sheet
Naar de Aarde gestuurd omdat: Men vond het toch vervelend dat ze hem steeds met een ander meisje betrapten.

BerichtOnderwerp: Re: Ja ehm vraagje   za dec 22, 2012 12:14 am

Emmelya schreef:
Flynn schreef:

1) Ik denk nog steeds de hele tijd dat je een jongen bent, maar oké dat van het beginnen snap ik nu. 2) En die spreek je dan af op het meetforumding? 3) Maar i kben toch al een noob, dus zoveel maakt dat niet uit ^^

EEN JONGEN? Jammer dit. Jammer.

En ja, die spreek je af op het meetforum.
Profiel bekijken
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Ja ehm vraagje   za dec 22, 2012 12:20 am

Flynn schreef:
Emmelya schreef:
Flynn schreef:

EEN JONGEN? Jammer dit. Jammer.

En ja, die spreek je af op het meetforum.

JA DAAR KAN IK OOK NIETS AAN DOEN
Profiel bekijken
Sally
Amateur
Amateur

Aantal berichten : 65
Status op aarde. : 73
Leeftijd : 22

Character sheet
Leeftijd: 18
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze vermoordde iemand van de Leiders nadat deze haar trachtte te verkrachten.

BerichtOnderwerp: Re: Ja ehm vraagje   za dec 22, 2012 1:21 am

Maar Jorien, je kent mij, zodra het rpg begint, spam ik of mijn leven er vanaf hangt, maar dan riskeer ik dus de titel 'noob' D:?
Profiel bekijken
Flynn
Alfa

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Ja ehm vraagje   za dec 22, 2012 1:24 am

Sally schreef:
Maar Jorien, je kent mij, zodra het rpg begint, spam ik of mijn leven er vanaf hangt, maar dan riskeer ik dus de titel 'noob' D:?

Nee, als je spamt op het offtopic enzo riskeer je de titel 'noob', noob. *I*
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ja ehm vraagje   

Ja ehm vraagje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» vraagje over Sigma Telelens sigma 50-500mm 1:4-6.3 APO DG HSM