The Ruins Of The World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het geweldige leven op Mars blijkt helemaal niet zo fantastisch te zijn. De leiders hebben grootse plannen met de mensheid.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Even een mededeling over de meets.

Ga naar beneden 
+4
Sally
Flynn
Emmelya
Keira
8 plaatsers
AuteurBericht
Keira
Alfa
Keira


Aantal berichten : 88
Status op aarde. : 109
Registratiedatum : 16-11-12

Character sheet
Leeftijd: 22
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze was onhandelbaar en erg sadistisch. Ook hield ze té erg van het andere geslacht en kan je dus ontdekken waarom ze naar de Aarde is gestuurd.

Even een mededeling over de meets. Empty
BerichtOnderwerp: Even een mededeling over de meets.   Even een mededeling over de meets. Emptyza dec 22, 2012 1:35 am

Oké, de ideeën waren even veranderd. We willen heel graag stimuleren dat er ook meets komen met meerdere mensen in de plaats van telkens de één op één meets die er meestal ontstaan. dus hierbij: 1 op 1 meeten is toegestaan, maar met mate. Zodra wij merken dat er teveel gemeet wordt en er te weinig groepsmeets zijn, komt er een (voorlopig) slot op de meets, waardoor elk volgende 1 op 1 meet verwijderd zal worden. Een uitzondering zijn dus koppels, maar we willen dat koppels dus ook in het openbaar kunnen verschijnen zodat er meer spanning kan komen. Mensen worden betrapt op dingen enzovoorts, maar ik hoop dat jullie zelf de grens kunnen bepalen, anders zou het erg jammer zijn. Je moet dus een maximaal aantal personen neerzetten bij je beginpost als je de omgeving hiervan heb beschreven. Ook kan het maximale aantal personen onbeperkt zijn, dit mogen jullie geheel zelf weten. Als er maar niet té veel 1 op 1 meets komen.



!!!! Ook weigeren we dat er geshipt wordt tussen personages. Één uitzondering en dat is Eric en Sophil. !!!!!!!!!

VOORBEELD VAN DE MEETS (Deze is ooit door Janet gemaakt) :
_________________________

NAAM: The Faron Spring
Beschrijving: geen

Omgeving (EERSTE POST) :
The Faron spring, is een grote bron, welke gevormd wordt door een waterval. Het water is helderblauw, en je ziet de vissen erin zwemmen. Vooral tropische, die niet gevaarlijk zijn. Het zijn er niet veel, dus je zal geluk moeten hebben. De reden, waarom er zo weinig mensen toegestaan zijn bij deze bron, is vanwege de oude legende, dat de drie geesten, Farore, Din en Nayru ieder in een eigen bron leven, en alles beschermen wat daarbij toebehoord. Zolang je, alles met respect de plek behandeld, zal je echt geen last hebben van deze geesten. Maar terug naar de locatie. Je kan ook nog altijd, om je kracht te trainen omhoog lopen tegen het water in en uiteindelijk omhoog klimmen. Maar toch komen de meeste mensen voor de rust en de ontspanning

Maximaal 4. Personen.

________________________

Pas bij de tweede post komt je eigen stukje van je personage.


Laatst aangepast door Keira op za dec 22, 2012 1:53 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ruinsoftheworld.actieforum.com
Emmelya
Vechter
Vechter
Emmelya


Aantal berichten : 129
Status op aarde. : 145
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 17
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze opstandig was en zich aan geen enkele regel wilde houden.

Even een mededeling over de meets. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een mededeling over de meets.   Even een mededeling over de meets. Emptyza dec 22, 2012 1:36 am

Oftewel ik zeg waar ik ben en zie wel wie me wil meeten, heb ik het dan goed begrepen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn
Alfa
Flynn


Aantal berichten : 60
Status op aarde. : 76
Registratiedatum : 19-12-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Naar de Aarde gestuurd omdat: Men vond het toch vervelend dat ze hem steeds met een ander meisje betrapten.

Even een mededeling over de meets. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een mededeling over de meets.   Even een mededeling over de meets. Emptyza dec 22, 2012 1:38 am

Ik vind eigenlijk dat je wel meets mag afspreken, want anders hebben we het meetforum voor niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally
Amateur
Amateur
Sally


Aantal berichten : 65
Status op aarde. : 73
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 18
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze vermoordde iemand van de Leiders nadat deze haar trachtte te verkrachten.

Even een mededeling over de meets. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een mededeling over de meets.   Even een mededeling over de meets. Emptyza dec 22, 2012 1:54 am

Yesh, nu is het wel goed, denk ik ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Myliseé
Amateur
Amateur
Myliseé


Aantal berichten : 90
Status op aarde. : 100
Registratiedatum : 21-12-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Naar de Aarde gestuurd omdat: haar ouders beide iets hebben gedaan wat niet mocht. Zij is daarom met de titel 'duivelskind' naar de aarde gestuurd.

Even een mededeling over de meets. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een mededeling over de meets.   Even een mededeling over de meets. Emptyza dec 22, 2012 2:23 am

Leuk leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizan
Nieuweling
Nieuweling
Elizan


Aantal berichten : 11
Status op aarde. : 15
Registratiedatum : 23-12-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Naar de Aarde gestuurd omdat: ze mensen hielp waar niet iedereen mee eens was.

Even een mededeling over de meets. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een mededeling over de meets.   Even een mededeling over de meets. Emptyma dec 24, 2012 1:48 am

Eigenlijk hé ben ik zwaar aan het protesteren tegenover het NIET SHIPPEN. Want come on ik ship nou eenmaal ik heb mijn OTP's nodig. Al ben ik wel zeer gevleid dat mijn plaatsje hier staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Woosh
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 1
Status op aarde. : 1
Registratiedatum : 24-12-12

Even een mededeling over de meets. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een mededeling over de meets.   Even een mededeling over de meets. Emptyma dec 24, 2012 1:53 am

SHIPPERS GONNA SHIP
Terug naar boven Ga naar beneden
Winter
Nieuweling
Nieuweling
Winter


Aantal berichten : 28
Status op aarde. : 40
Registratiedatum : 22-12-12

Even een mededeling over de meets. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een mededeling over de meets.   Even een mededeling over de meets. Emptyma dec 24, 2012 1:55 am

Woosh schreef:
SHIPPERS GONNA SHIP

HAHAHAHA oke waarom moest ik random lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Myliseé
Amateur
Amateur
Myliseé


Aantal berichten : 90
Status op aarde. : 100
Registratiedatum : 21-12-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Naar de Aarde gestuurd omdat: haar ouders beide iets hebben gedaan wat niet mocht. Zij is daarom met de titel 'duivelskind' naar de aarde gestuurd.

Even een mededeling over de meets. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een mededeling over de meets.   Even een mededeling over de meets. Emptyma dec 24, 2012 2:17 am

noh shippen is leuk. Samuel en Winter. WbW
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira
Alfa
Keira


Aantal berichten : 88
Status op aarde. : 109
Registratiedatum : 16-11-12

Character sheet
Leeftijd: 22
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze was onhandelbaar en erg sadistisch. Ook hield ze té erg van het andere geslacht en kan je dus ontdekken waarom ze naar de Aarde is gestuurd.

Even een mededeling over de meets. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een mededeling over de meets.   Even een mededeling over de meets. Emptyma dec 24, 2012 2:40 am

Dus, jullie willen dat de RPG tot in het detail al word bedacht zodat niks meer een verassing kan zijn? Daarom kan een site doodlopen als iedereen alles al weet. iedereen moet dan een afspraak beschrijven in plaats van dat mensen hun eigen beslissingen kunnen nemen, plotseling een twist in de meet kunnen maken. Maarja, als jullie zo graag al het verhaal verder willen schrijven in jullie gedachte, met als vervolg je gewoon iets aan het overschrijven ben. Ik hou jullie niet tegen, het zou enkel en alleen erg zonde zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ruinsoftheworld.actieforum.com
Elizan
Nieuweling
Nieuweling
Elizan


Aantal berichten : 11
Status op aarde. : 15
Registratiedatum : 23-12-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Naar de Aarde gestuurd omdat: ze mensen hielp waar niet iedereen mee eens was.

Even een mededeling over de meets. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een mededeling over de meets.   Even een mededeling over de meets. Emptyma dec 24, 2012 3:35 am

Ik vind het een beetje onzin maar ok en je onderschriftje doet het niet helemaal Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even een mededeling over de meets. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een mededeling over de meets.   Even een mededeling over de meets. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even een mededeling over de meets.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Ruins Of The World :: Informatie :: Verhaallijn-
Ga naar: