Het geweldige leven op Mars blijkt helemaal niet zo fantastisch te zijn. De leiders hebben grootse plannen met de mensheid.

IndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Endless Path

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Emmelya
Vechter
Vechter

Aantal berichten : 129
Status op aarde. : 145
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 21

Character sheet
Leeftijd: 17
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze opstandig was en zich aan geen enkele regel wilde houden.

BerichtOnderwerp: Endless Path   za dec 22, 2012 6:47 am

Een eindeloos pad dat je overal en nergens brengt. Dit is waar je je nu bevindt. Overal waar je kijkt is er zand, zandbergen en zandheuvels. Zand. Zand. Zand. Overal zand. Waar je bent? Herken de woestijn in dit gedeelte. Herken het en omarm het. De woestijn geeft en neemt het leven. Het zand geeft en neemt. De beschutting is genomen, om het zand te laten overheersen. Endless Path is het begin van de woestijn, het zit dus ook vlak naast het bos.

Max 3 personen.

Laatst aangepast door Emmelya op za dec 22, 2012 6:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze opstandig was en zich aan geen enkele regel wilde houden.

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 6:52 am

Overal waren mensen. Mannen. Vrouwen. Kinderen. Tieners. Zelfs overal leken wel huisdieren te zijn. Je kwam ze overal tegen en Emmelya hield daar niet van, liever was ze gewoon alleen. Alleen met haar hond en gedachten. De woestijn was de uitgesproken plek om te zijn. Alleen met je gedachten. En een blaffende hond naast je die in het zand begon te graven, wat toch wel een lach op haar gezicht deed verschijnen. 'Lex je bent een raar beest.' Grinnikend bleef ze naar haar lieftallige hond kijken, Lex liet haar altijd opleven, Lex zou haar niet in de steek laten. Blaffend sprong ze opeens tegen Emmelya op en samen tuimelden ze in het zand. Nu waren ze nog maar aan het begin van de woestijn, maar ze dacht wel zeker te weten dat hier niet snel mensen zouden komen. Of tenminste, dat hoopte ze dan maar. Nog meer personen om te ontmoeten kon ze nu echt niet aan. En Lexie trouwens ook niet.
Profiel bekijken
Chivanna
Nieuweling
Nieuweling

Aantal berichten : 33
Status op aarde. : 37
Registratiedatum : 21-12-12

Character sheet
Naar de Aarde gestuurd omdat: Haar handelingen waren te psychopathisch en brachten de mensheid in gevaar.

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 8:10 am

Het bos werd dunner. Minder bomen, in ieder geval. Ook de grond veranderde. De bladeren werden vervangen door zand, waardoor het lopen werd verzwaard. Ook de hitte nam toe, maar dat was niet zo'n probleem. Het zand wel. Als ze zou moeten rennen, zou dat langzamer gaan dan gebruikelijk. Iets wat enigszins problematisch kon worden. Haar ogen vielen op een hond, die een poging deed naar de andere kant van de wereld te graven. Niet dat daar veel meer te zien was dan hier, maar dat maakte hem waarschijnlijk niet uit. Haar wel. Ze verplaatste haar blik naar de persoon aan wie het dier toebehoorde. Een meisje, haar leeftijd, die op haar rug in het zand lag. Ze lachte naar de hond. Chivanna bleef stilstaan en keek naar het tafereel voor haar. Het meisje leek... Ze kon het niet bepaald omschrijven. Ze was niet bang, zo te zien. Nog niet. Had ze dat stadium al gepasseerd in de tijd dat ze hier waren? Was ze hier al langer? Nee, een blik op haar kleren, die er nog redelijk schoon uitzagen, vertelde Chivanna dat ook zij bij haar lading had gezeten. Nu ze nog beter keek herkende ze wel wat van haar uiterlijke kenmerken. De krullen. De ogen. De hond. Haar grijze ogen gleden langs de rest van de omgeving. Overal zand, zo ver als ze kon kijken. Wat zou het meisje hier te zoeken hebben? Chivanna deed nog een paar passen naar voren en leunde tegen een van de laatste bomen die er stonden, net voordat het bos ophield en overging in een uitgestorven vlakte.
'Hallo daar.' Haar stem was zacht en enigszins schor. Ze had al enkele dagen niet meer gesproken.
Profiel bekijken http://www.wattpad.com/user/juudl21
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 8:17 am

Geschrokken van een vreemde stem, draaide ze zich snel om en zag daar een meisje staan, ze schatte ongeveer van haar leeftijd. Het enige vreemde was dat het meisje er niet helemaal voor vol bij stond, alsof ze wel hier was, maar met haar gedachten ergens anders. Vreemd. Het kon ook gewoon zo zijn dat het aan Emmelya lag, maar toch wist ze dat niet zeker. 'Hallo.' Was dan ook het enige antwoord, waardoor Lex ophield met graven en nieuwsgierig naar de onbekende vrouw keek. Gezien het feit dat het een vrouw was, viel ze niet aan en begon ze ook niet te grommen. Op dit punt vond ze dat gewoon nog niet nodig. Daarentegen werd Ems wel ongemakkelijk van de blik die op haar geworpen werd. 'Wie ben je?' Een simpele vraag, een simpel antwoord. Eerst maar eens zien of ze antwoord ging krijgen of niet, want dat betwijfelde ze ten zeerste.
Profiel bekijken
Chivanna
Nieuweling
Nieuweling

Character sheet
Naar de Aarde gestuurd omdat: Haar handelingen waren te psychopathisch en brachten de mensheid in gevaar.

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 8:25 am

'Ik luister naar de naam Chivanna.' Het meisje was terughoudend, dat was duidelijk. Maakte ook niet uit. Chivanna was moe van de reis en veel had het kind niet te vrezen. Nog niet. 'En jij?' Een gesprek gaande houden, stiltes vermijden. Stiltes waren dodelijk, soms zelfs letterlijk. Chivanna had vaak genoeg het leven van een slachtoffer gerekt omdat ze te veel plezier beleefde aan zijn smeekbedes of te veel genoot van zijn ijzingwekkende kreten. Pas als er geen geluid meer uit het slachtoffer kwam werd het saai. kreeg ze er genoeg was. En dan volgde vaak de dood. Een pijnlijke, dat wel. Chivanna hield haar hoofd schuin en keek het meisje aandachtig aan. Zou ze zich ongemakkelijk voelen? Waarschijnlijk. Ze maakte zelden een goede indruk bij mensen. Waarschijnlijk voelde ze de duisternis in haar. Bezat ze die? Ja, ze dacht van wel. Wat anders was de reden dat ze zich gedroeg op de manier waarop ze zich gedroeg?
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 8:36 am

Chivanna. Chi. Chief. Niet een naam die je vaak tegen kwam, moest ze toegeven. 'Mijn naam is Emmelya, maar mensen korten het vaak af met Em of Ems.' Tegen een vrouw alleen durfde ze ook wel te zeggen dat afkortingen haar niets uit maakten, mannen moesten dat niet proberen, daar was ze niet van gediend, ook al zou ze er niets van zeggen. Lexie wilde al snuffelend naar Chivanna toe lopen, maar werd tegengehouden door Emmelya. 'Ben je bang voor honden?' Was het enige wat ze vroeg, want ze wilde haar niet wegjagen, niet nu ze eindelijk iemand had waarmee ze een normaal gesprek probeerde aan te knopen. Dat liet ze niet zomaar afpakken. Zeker niet door Lex, want die zou haar zo weer weg kunnen jagen.
Profiel bekijken
Chivanna
Nieuweling
Nieuweling

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 8:48 am

'Em...' Ze proefde de naam op haar lippen en besloot dat die aanvaardbaar was, samengevoegd met de rest er van zelfs mooi. 'Nooit geweest.' was haar antwoord op de vraag die ze niet veel later stelde. Het meisje leek niet erg af te schrikken van haar verschijning. Leek haar niet bepaald vreemd te vinden. Interessant. Haar donkere kleding en intense blik zorgde er meestal voor dat mensen met een boogje om haar heen liepen, maar dat leek niet het plan te zijn van dit meisje. Chivanna bukte en strekte haar lange vingers uit naar de kop van het dier. Ze hield van dieren. Die waren minder complex dan mensen, makkelijker in de omgang. Zagen de wereld niet als de lastige, ingewikkelde plek die het eigenlijk was. Ze zou nooit een dier pijn doen. Niet met opzet, in ieder geval.
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 8:51 am

Zodra Lexie doorhad dat Chivanna niet bang was voor haar, stormde ze erop af en luid blaffend sprong ze bovenop Chivanna. Waarna ze kwispelend haar gezicht begon te likken. 'Lexie!' Geschrokken stond Emmelya op en rende erachteraan, waarna ze de nogal hypere hond van het andere meisje af trok. 'Sorry, dat doet ze meestal niet.' Antwoordde ze snel terwijl ze probeerde Lex bij zich te houden. Lex, die Chivanna duidelijk heel erg leuk vond. En als Lex iemand leuk vond, dan kon Ems het meestal na een tijdje ook vrij goed met die persoon vinden. Die hond bezat een soort ingebouwde rader voor de mensen waar Em ook goed mee op zou schieten. Erg handig, moest ze toegeven. Glimlachend stond ze naast Chivanna, nog steeds Lexie in haar nekvel vasthoudend, wachtend tot ze weer overeind zou komen.
Profiel bekijken
Chivanna
Nieuweling
Nieuweling

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 8:59 am

Het dier rende op haar af en streek met een vochtige tong langs haar gezicht. Het meisje, Emmelya, leek er zelf van te schrikken. Maar Chivanna vond het niet erg. Ze streek langs de kop van het dier. 'Lexie? Is dat haar naam?' vroeg ze, toen ze weer overeind was gekomen en keek naar de hond die verwoede pogingen deed bij haar te komen. Ze deed een stap naar voren, bukte weer en aaide het dier achter zijn oren. Haar vacht was glad en zacht en bevatte zowel donkere als lichte kleuren. 'Hoe ben je aan haar gekomen?' vroeg ze geïnteresseerd. Chivanna had zelf een huisdier willen hebben, maar het was er nooit van gekomen. Ze had het moeten doen met de dieren die ze soms voor winkels had gezien, stevig vastgebonden, zodat ze geen kans hadden om te vluchten. Net zo gebonden aan de regels als zij was geweest, hoewel ze die onderhand vaak genoeg had weten te breken. Zij had haar ketenen al lange tijd geleden afgegooid.
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 9:04 am

'Lexie? Is dat haar naam? Hoe ben je aan haar gekomen?' Emmelya liet Lexie maar weer gewoon los en ging naast Chivanna op de grond zetten, terwijl Lexie heen en weer dartelde tussen de twee meisjes door. Duidelijk vond ze het fantastisch. 'Ik vond haar tijdens mijn rebelse periode, zoals mijn ouders het noemden, en besloot dat ze wel bij ons kon blijven, ook als nog een extra tintje dat ik niet naar hen wilde luisteren. Daaruit kwam dat Lexie uit zichzelf de mensen beschermt waar ze trouw aan is en omdat ze meestal heel goed luistert, besloot het bestuur dat ik haar wel mocht houden. Ik leerde haar alles en omdat ze alleen naar mij luisterde en verder onhandelbaar was, moest ze mee hierheen, naar Aarde, toen ik hier ook naartoe werd gestuurd. En wees vereerd, meestal vindt ze andere mensen niet zo snel leuk.' Die laatste zin sprak ze uit met een knipooog naar Chivanna toe, maar het was wel waar, zo sociaal is Lex meestal niet.
Profiel bekijken
Chivanna
Nieuweling
Nieuweling

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 9:27 am

'Dus je was een rebel op Mars,' zei Chivanna. Ze keek het meisje weer aan en liet de hond even voor wat het was. 'Dan ben je sowieso in het voordeel bij mij. Jij deed in ieder geval iets. Iedereen hier deed iets. Ze lieten niet over zich heen lopen. Dat is beter dan leven als schoothondje.' Haar blik viel weer op de hond, die als een hyperactieve eekhoorn op en neer rende. 'En ik zal me dan maar vereerd voelen dat hij me accepteert.' Een glimlach vormde zich op haar gezicht, iets wat niet erg vaak gebeurde. Maar de afgelopen jaren waren eenzaam geweest, hoewel ze dat niet toe wilde geven. Ook eenzaamheid was een zwakte, zodra je om geliefden ging geven. Ze konden je breken.
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 11:13 am

'Dus je was een rebel op Mars. Dan ben je sowieso in het voordeel bij mij. Jij deed in ieder geval iets. Iedereen hier deed iets.' Een grinnik rolt over Ems lippen terwijl ze Chivanna aan kijkt. 'Dus werkelijk, toen je mijn roze haar zag gokte je niet meteen dat ik rebelistisch was?' Opnieuw rolde een grinnik over haar lippen. 'En jij, waarom ben jij hierheen gestuurd?' Natuurlijk wist ze niet of Chivanna daar ook maar iets over zou willen vertellen, maar vragen kon geen kwaad, sowieso gezien het feit dat zij haarzelf ook had blootgegeven. Niet wetend wat Chivanna er mee zou doen, dus het zou alleen maar eerlijk zijn als ze het zou zeggen, daarbij wilde ze haar echter niet dwingen het te vertellen. 'Als je het niet wil vertellen, dan hoeft het niet hoor!' Zei ze er snel achteraan.
Profiel bekijken
Chivanna
Nieuweling
Nieuweling

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 11:44 am

'Ik dacht niks.' Was haar antwoord. Het moment waarop de vriendelijke sfeer zou worden verbroken was aangebroken, gokte ze. Nu zou haar geheim op tafel komen. Zou er actie ondernomen moeten worden. 'Op een bepaald punt zou je me een rebel kunnen noemen, denk ik. Volgens hun ben ik een psychopaat. Ik zie het eerder als een verbreding van mijn levensstijl. Maar het blijkt fout over te komen als je mensen martelt en doodt voor het genoegen dat het je brengt.' Haar grijze ogen boorden zich in de hare, hun blik afspeurend naar enige reactie op haar woorden. Hoe zou ze reageren? Als ze bang werd, zou haar dood moeten volgen. Chivanna kon het niet hebben dat mensen nu al tegen haar op werden gezet, dat ze zich nu al samenpakten tegen haar. Ze was sterk, maar een groep zou ze niet kunnen verslaan. Helaas.
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 11:50 am

'Ik dacht niks. Op een bepaald punt zou je me een rebel kunnen noemen, denk ik. Volgens hun ben ik een psychopaat. Ik zie het eerder als een verbreding van mijn levensstijl. Maar het blijkt fout over te komen als je mensen martelt en doodt voor het genoegen dat het je brengt.' Oké, Emmelya moest toegeven dat ze er even van schrok, maar daarna haalde ze haar schouders op en keek Chivanna recht in de ogen aan. 'Zolang je niet aan mij of aan Lexie komt, dan maakt het mij niet uit wie je martelt en doodt. Ieder heeft zo zijn eigenschappen, zo ben je geboren en daar kan ik mee leven. Het doet me niets, zo vaak heb ik ook de neiging gehad om te doen wat jij werkelijk hebt gedaan, ik deed het alleen niet.' Was het antwoord dat ze Chivanna gaf, nog steeds in haar ogen kijkend, aangevend dat ze niet bang was. 'Het is jou keuze wat je met mensen doet, het maakt me echt niet uit, zeker niet als je het bij mannen doet. Die denken toch al dat vrouwen sowieso zwakker zijn.'
Profiel bekijken
Chivanna
Nieuweling
Nieuweling

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 11:59 am

'Mannen... Idiotae. Nutteloos in de meeste opzichten. Ik handel vanuit instict, behoefte. Bij jou heb ik nog geen van die gevoelens ervaren. Dus we zullen zien.' Het meisje was niet bang. Goed. Als ze al bondgenootschappen maakte hier, dan kon het maar beter zijn met iemand die van angst niet gediend was. Die de druk aankon. 'We moeten onderdak zoeken. De nacht zal zo wel invallen,' zei ze, na een snelle blik op het vervaagde grijs dat al aan de hemel zichtbaar was. De nacht, dan zouden wildere dieren dan deze hond zich in het bos wagen, iets wat heel wat gevaarlijker was dan wat zij de afgelopen jaren had gedaan. Dan zou angst nog wel eens op kunnen komen. Maar ze zou dat gevoel pas als laatste redmiddel inzetten en enkel om de adrenaline in haar lichaam vrij te laten komen.
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 12:08 pm

'Mannen... Idiotae. Nutteloos in de meeste opzichten. Ik handel vanuit instinct, behoefte. Bij jou heb ik nog geen van die gevoelens ervaren. Dus we zullen zien. We moeten onderdak zoeken. De nacht zal zo wel invallen.' Fronsend richtte Emmelya haar blik op de horizon en besloot dat Chivanna gelijk had. Ze besloot ook dat ze niet zeker wist of ze haar vertrouwde, maar dat was voor nu even een bijzaak. 'Klopt, denk je dat de bossen of woestijn beter zijn? Woestijn biedt minder beschutting, maar minder wilde dieren. Bos biedt meer beschutting, maar ook meer wilde dieren.' Was haar heel logische conclusie waar ze dus helemaal niets mee kon. 'Laten we hier aan de rand blijven, veel dieren komen niet aan de rand en zo hebben we nog iets van beschutting van het bos.' Zei ze erachteraan, terwijl ze opstond, het zand van haar kleren klopte en Chivanna aankeek.
Profiel bekijken
Chivanna
Nieuweling
Nieuweling

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 11:40 pm

'De dieren zullen hoe dan ook komen. Ook zij werken vanuit instinct. Wij zijn vers vlees wat hun eindeloze honger kan stillen. Beide plekken bieden gevaren. We kennen deze plek niet, weten niet wat we kunnen verwachten. Het beste lijkt me dat we hogerop beschutting zoeken. Dat we in ieder geval uit het zicht blijven. Onze geur maskeren met die van de voorwerpen om ons heen.' was Chivanna's antwoord. Ook zij stond op en ze keek Emmelya aan. Zag ze nu argwaan in de ogen van het meisje? Begrijpelijk. Chivanna kon haarzelf ook niet vertrouwen. Dat was het nadeel van leven volgens je instinct. Het leven dat je dan leidde was onvoorspelbaar, lastig in banen te leiden.
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   za dec 22, 2012 11:44 pm

'De dieren zullen hoe dan ook komen. Ook zij werken vanuit instinct. Wij zijn vers vlees wat hun eindeloze honger kan stillen. Beide plekken bieden gevaren. We kennen deze plek niet, weten niet wat we kunnen verwachten. Het beste lijkt me dat we hogerop beschutting zoeken. Dat we in ieder geval uit het zicht blijven. Onze geur maskeren met die van de voorwerpen om ons heen.' Emmelya fronste even haar wenkbrauwen en dacht na over de woorden die Chivanna net had gesproken. Natuurlijk, er zat een kern van waarheid in en als ze in een boom zouden klimmen, dan zou dat wel zo handig zijn, maar hoe kreeg ze Lexie een boom in? 'Ik veronderstel dat je bedoelt om in een boom te klimmen? Hoe krijgen we Lex daarin? Want die laat ik niet achter op de grond.' Nogmaals dacht ze na over hoe ze dit het beste in banen kon leiden, maar er was geen voor de hand liggende optie, behalve de bomen dan. En zonder Lex, weigerde ze die optie.
Profiel bekijken
Chivanna
Nieuweling
Nieuweling

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   zo dec 23, 2012 12:42 am

'We tillen hem.' Was haar korte antwoord. Ze keek naar het dier. Een gemakkelijke opgave zou het niet worden, maar als een van hen in de boom ging zitten en hem aanpakte de ander de hond omhoog duwde zou het nog wel eens kunnen lukken. 'Kom, we moeten een goede plek vinden voordat het duister invalt.' Ze draaide zich om en liep terug naar de plek waar ze vandaan was gekomen. De duisternis die al tussen de bomen was gaan hangen overspoelde haar en hulde haar in het zwart, de kleur die ze altijd al droeg. Het donker was haar vriend geweest op Mars, maar hier voelde het eerder als een vijand. Onvoorspelbaar, net als zij.
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   zo dec 23, 2012 12:46 am

Tillen? Hém? Het is toch zeker wel een teefje, wat betekent dat het een vrouwelijke hond is en dat wil weer zeggen dat je haar een haar moet noemen. Geen hem. Wat denkt ze wel. Verder geen aandacht bestedend aan haar gedachten denkt ze verder na over het tillen, het zou een goede optie zijn en het kon ook gelijk een deel van hun problemen oplossen. Echter zou Lex dan hopelijk wel stil moeten blijven zitten in de boom en ze betwijfelde of dat ging lukken. Maar het was het proberen waard. 'Kom, we moeten een goede plek vinden voordat het duister invalt.' Hoorde ze Chivanna nog net zeggen voordat ze terug het bos in verdween. Zonder er verder ook maar echt over na te denken liep ze achter Chief aan en verdween, met Lexie aan haar zijde, ook in het bos.
Profiel bekijken
Chivanna
Nieuweling
Nieuweling

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   zo dec 23, 2012 12:57 am

Ze sprak niet, liep enkel over het pad dat nog net zichtbaar was in het weinige licht dat door het dichte bladerdek scheen. Het duurde niet lang voordat haar blik op de dikke eik viel, omringt door een paar kleinere bomen. 'Daar,' zei ze, waarna ze naar haar zojuist benoemde schuilplek wees. Ze liep er op af, bestudeerde hem even en begon toen te klimmen. Niet veel later had ze een stevige tak gevonden waar ze op bleef zitten. 'Kom maar met haar,' riep ze naar beneden. Even keek ze naar het uitzicht wat ze vanaf haar nieuw verworven plek kon zien. Een lang, uitgestrekt bos, een deel van de woestijn, net zo eindeloos als het vanaf de grond had geleken. En daar, in de verte, iets wat leek op een verwoestte stad. Al met al een treurige aanblik.
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   zo dec 23, 2012 1:01 am

Chivanna klom moeiteloos in de boom en dat verbaasde Emmelya wel, eerlijk gezegd. Natuurlijk, haar lichaam zag er wel uit alsof ze getraind was, maar het was wel tenger en ergens had ze het dus toch niet verwacht. 'Kom maar met haar.' Dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Lex woog zo'n 35 kilo, til dat maar eens even op als je zelf maar in de 50 kilo weegt. 'Lex hup,' Gaf ze als commando, waardoor Lex hoog tegen haar opsprong en gelukkig kon ze haar vast blijven houden. Waarna ze de hond in haar armen, die dit overigens een heel leuk spelletje vond, probeerde op te tillen naar Chivanna. 'Heb je haar?' Kreunde ze, het begon nogal zwaar te worden, zo'n hond in je armen en Ems wist niet of ze het nog heel lang zou houden.
Profiel bekijken
Chivanna
Nieuweling
Nieuweling

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   zo dec 23, 2012 1:18 am

Chivanna strekte haar armen en haar handen raakten de vacht van het dier. Ze sloot ze om de hond haar middel en trok hem naar zich toe. Het gewicht deed haar enigszins naar voren wankelen en in een reflex liet ze het dier met een hand los om met de ander de stam van de boom vast te grijpen. Chivanna klemde Lex' lichaam stevig onder haar arm. 'Ik heb haar, maar haast is niet te veel gevraagd hoop ik,' riep ze. Ze keek naar beneden en zag Emmelya. 'Gaat het?' vroeg ze. Even vroeg ze zich af of ze bezorgd was om het meisje. Nee, niet echt. Ze wilde vooral dat ze snel boven kwam en haar hond aanpakte. Maar ze zou het ook niet prettig vinden als het meisje viel. Was dat bezorgdheid? Ze wist het niet meer.
Emmelya
Vechter
Vechter

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   zo dec 23, 2012 1:22 am

Chivanna trok Lexie uit haar greep, alleen leek het niet zo heel erg goed te gaan. Niet zoals gepland, in ieder geval. 'Ik heb haar, maar haast is niet te veel gevraagd hoop ik.' Hoorde ze Chief roepen en zo snel ze kon, klom ze de boom in, om naast Chivanna te gaan zitten en Lex erbij op de tak te trekken. Het was een flinke, brede tak dus ze konden makkelijk zitten en Lexie nestelde zich tussen hen in, bang om anders te vallen. 'Ja, het gaat prima met me, jij niets bezeerd?' Stelde ze als tegenvraag naar haar. Om eerlijk te zijn vond ze Chivanna helemaal niet zo heel sadistisch, het viel nog best wel mee. Tenminste, hoe ze tegen haar deed, viel het aan alle kanten mee. Waarschijnlijk ook omdat ze Lex bij zich had, maar dat deed er nu niet toe, eerst moesten ze samen de nacht overleven.
Profiel bekijken
Chivanna
Nieuweling
Nieuweling

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   zo dec 23, 2012 1:54 am

'Alles gaat goed.' Ze keek naar de hond die een plek had gevonden tussen hen in. Ze zou zo in slaap vallen, ontsnappen aan de werkelijkheid. Chivanna niet. Ze wilde zien wat zich tussen de bomen schuil hield. Wat de lucht onveilig maakte. Wat de wateren onzwembaar verklaarde. 'Wat denk jij dat er met de dieren is gebeurt?' vroeg ze na een korte stilte. Emmelya was de enige persoon met wie ze nu kon praten. Ook een van de weinige personen met wie ze überhaupt praatte. Wat was er met haar schild gebeurt? Sinds wanneer stootte ze geen mensen meer af? Wat was er zo anders aan dit meisje, wat zorgde er voor dat Chivanna haar vertrouwde?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Endless Path   

Endless Path
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Ruins Of The World :: RPG :: Woestijn-
Ga naar: