The Ruins Of The World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het geweldige leven op Mars blijkt helemaal niet zo fantastisch te zijn. De leiders hebben grootse plannen met de mensheid.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Fallen Tree

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Leon
Nieuweling
Nieuweling
Leon


Aantal berichten : 32
Status op aarde. : 36
Registratiedatum : 20-12-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Naar de Aarde gestuurd omdat: hij de regels te vaak overtreden heeft en maar door is blijven gaan nadat zijn waarschuwingen op waren. Denk bij het overtreden van de regels aan drugsdealing, vandalisme, etc.

Fallen Tree - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Tree   Fallen Tree - Pagina 2 Emptyma dec 24, 2012 2:57 am

'Gewoon, opstandigheid en rebelsheid,' vatte hij zijn misdaden even kort samen. 'En het werd steeds erger dus stuurden ze me maar weg van Mars, dat zou een stuk veiliger zijn voor de mensheid. Zelfde vraag voor jou.' Heel even draaide hij zijn hoofd naar haar toe terwijl hij sprak, maar daarna sloot hij zijn ogen, luisterde naar de muziek in de bomen, gespeeld door de vogels der Aarde. Alles was hier anders, op sommige fronten beter dan Mars, op andere fronten duizendmaal duizend keer gevaarlijker. In ieder geval, als je er alleen voor stond, zoals hij. Had je iets van een beest, zoals Honey bij de open plek met haar tijger, of deze dame, Emmelya, dan was je waarschijnlijk een stuk minder in gevaar dan een eenling, iemand die niemand had om zich te beschermen. Dat was net ook al gebleken, toen Lex hem aanviel en zij daardoor de kans kon nemen om hem ook nog even een stoot te verkopen. Maar ach, dat had hij haar al wel vergeven. Hij had de kracht niet om ruzies voort te zetten. Niet hier, met zo weinig eten en zonder wapens. Hij moest wel vriendelijk zijn, al vergat hij dat nog vaak genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmelya
Vechter
Vechter
Emmelya


Aantal berichten : 129
Status op aarde. : 145
Registratiedatum : 20-12-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 17
Naar de Aarde gestuurd omdat: Ze opstandig was en zich aan geen enkele regel wilde houden.

Fallen Tree - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen Tree   Fallen Tree - Pagina 2 Emptydo dec 27, 2012 11:17 pm

'Gewoon, opstandigheid en rebelsheid. En het werd steeds erger dus stuurden ze me maar weg van Mars, dat zou een stuk veiliger zijn voor de mensheid. Zelfde vraag voor jou.' Langzaam sloot je haar ogen, eigenlijk wist ze nog niet zeker of ze hem wel wilde vertellen waarom ze hier was, maar waarom niet? Ze vertrouwde hem niet, dat wist ze allang en waarschijnlijk zou er bij haar ook niets aan veranderen. Maar gezien dat hij het haar ook had verteld, vond ze ergens dat hij ook wel de uitleg verdiende. 'Ik geloof dat mijn ouders niet blij waren met mijn haarkleur, de manier waarop ik me kleed en dat Lex nou niet per se de liefste hond is om tegen te komen. Ze gaven me aan.' Als ze het zo zei dan klonk het wel heel erg dat haar eigen ouders haar hadden aangegeven, maar ze had er allang mee leren leven. Het deed haar niets meer. Helemaal niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fallen Tree
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Ruins Of The World :: RPG :: Bos-
Ga naar: